برنامه ریزی برای کنکور ۹۸ | کنکور ۹۸

آینده ی خود را با برنامه ریزی های کنکور مکتبستان تضمین کنید.با آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز

برنامه ریزی برای کنکور

برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی برای کنکور

با عرض سلام به دوست خوبم که از الان به فکر برنامه ریزی برای کنکور ۹۸ هستید. در ابتدا باید شما را تحسین کنم، چون ۹۵% کنکوری ها تا روز کنکور هم حتی به برنامه ریزی برای کنکور ۹۸ فکر نمی کنند! من سعی می کنم در این مقاله روش اصولی برنامه رزی کنکور ۹۸ و کلیه مواردی که شما باید بدانید را برایتان توضیح دهم. سعی می کنم این مقاله را در هفت قدم توضیح دهم.

 

 

قدم اول برنامه ریزی برای کنکور : انتخاب هدف

برنامه ریزی کنکور 98

برنامه ریزی کنکور ۹۸

شاید این قدم، مهم ترین قدم برنامه ریزی برای کنکور ۹۸ باشد. جالب است که اکثر مشاورین کنکور هیچ توجهی به این قدم مهم ندارند. ولی مشاورین مکتبستان، در جلسات مشاوره تلفنی، در ابتدا هدف کنکور شما را مشخص می کنند.

دوست خوبم، بدون هدف برنامه ریزی معنایی ندارد. چون برنامه ریزی باید بر اساس هدف شما باشد. این که چند ساعت مطالعه می کنید، چه منابعی تهیه کنید و … به هدف شما بستگی دارد. در ابتدای امر با خودتان رو راست باشید و به این سوال پاسخ دهید.

دوست دارید ده سال بعد چه کاره باشید؟

نغمه درون شما چیست؟

اگر انتخابتان چه رشته ای باشد، ۲۰سال بعد عذاب وجدان و یا حسرت نخواهید داشت؟

این گام شاید مهم ترین گام زندگی تان باشد.

تصمیم بگیرید می خواهید در چه شغلی مشغول به خدمت به هم نوعانتان باشید برنامه ,کنکور ,ریزی ,مطالعه ,مشاوره ,آزمون ,برنامه ریزی ,ریزی برای ,برای کنکور ,ریزی کنکور ,مطالعه کنید ,خدمات مشاوره مکتبستان ,برای کنکور  انتخ <a href=منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بالاگ آشنایی با زیبایی‌ها pouya 39512As معرفی کالا فروشگاهی